Kesian Mangsa Kemalangan :(


Sempat lagi kot. Selamat hari raya kepada semua yang mengenali diri ini. Maaf zahir dan batin.

Tadi aku baru balik dari kampung mertuaku, yang letaknya tak berapa jauh dari rumah aku. Agak-agak ada la dalam 30 km. Tapi kalau drive ada la dalam sejam jugak. Bukannya lalu highway nak balik kampung mertuaku tu.

Semalam lebih kurang pukul 6:28 petang, masa aku on the way nak balik kampung mertuaku tu, aku dikejutkan dengan satu kemalangan jalan raya betul-betul depan jalan besar taman rumah aku. Tapi aku rasa tiada yang cedera kot. Kerosakan boleh tahan aku tengok.

Kesian betul diorang tu. Kalau aku lah dok kat tempat diorang tu, boleh nangis aku dibuatnya. Ye lah, mana taknya, kereta lawa-lawa nak buat raya, jadi macam tu. Honda vs Proton Wira.

Apa pun, berhati-hatilah sewaktu berada di atas jalan raya.

Oklah, aku nak gi sambung beraya. Selamat Hari Raya semua!!!

Wallahu a’lam.

Komentar

comments

Published by

ImamKhalid

Seorang bapa kepada 5 cahaya mata yang comel & manja. Pendiam tetapi penyayang. Gemar menulis perisian aplikasi web & sukakan sukan adrinalin. Connect with ImamKhalid on Facebook, Google+, Twitter and YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.