Hobi Lama Kembali Menyengat

Baru-baru ni aku gi beli sesuatu… Benda tu tak mahal, murah jer.

Jadi dengan adanya benda tu, maka kembalilah hobi lama aku dulu yang dah lama kutinggalkan sebab kekurangan modal dan takde tempat yang sesuai untukku bermain. Member pun kebetulan semua dah pergi jauh, meninggalkanku keseorangan.

Namun kini aku dah ada pemuas, kini aku sudah boleh bergembira – walau pun secara ala kadar. Walaupun aku tahu benda ni agak tak cantik dan tak berapa sedap didengar dan kurang berkualiti, tapi aku berpuas hati kerana at last aku dapat jugak membeli benda ni secara rasmi.

Kalau nak diikutkan, bajet dalam RM1,000++ baru puas hati. Tapi memandangkan banyak lagi perkara lain yang lebih penting daripadanya, terpaksalah aku berkorban, dengan menurunkan bajetnya ke RM100++ jer…

Nak tau apa? Hehehe jangan jeles, terutama kepada Angoh. Jeng jejengggg….

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Tadaaa! Yakkkkk!

Komentar

comments

Published by

admin

Seorang bapa kepada 5 cahaya mata yang comel & manja. Pendiam tetapi penyayang. Gemar menulis perisian aplikasi web & sukakan sukan adrinalin. Connect with ImamKhalid on Facebook, Google+, Twitter and YouTube.

15 thoughts on “Hobi Lama Kembali Menyengat”

  1. ish ke situ pulak. bukanlah gitaris, tapi suka menyanyi sambil memetik gitar. sumbang takpe, asal boleh jalan dah arr. kita main bukan untuk menunjuk2, tapi untuk kepuasan (copy ayat iklan tv)

  2. hampes… mu ni dok jabat wak mende? curi tulang eh? aku kabo ker cik yus nanti! hahaha padan muka.

    weh, cer mu email kat aku iklan tv mana2 hok mu nok, meh sini aku upload kat soleh.net nih!

    p/s: amacam, kenal tak gitar aku tu?
    p/p/s: sejak bila nama ko jipon? gabungan mi n jepu ker? 😛

  3. NTAH>>>>> AKU PAKAi HaNTaM JE niCK Nih….. AKU KENA WAT YANG TAIP NAMA PEMILIH IKUT DUN…..

    >>>> NiCK NIH DER KENA MENGENA NGAN JEPU…

  4. mu cite main gitar lak….aku baca byk dlm ni psl haram n halal…sah…..mu x tau ke alat muzik bertali tu hukumnya ape…?

    1. Sama2. Terdapat 2 pendapat tentang isu ini, haram dan harus. Setiap satu pendapat itu ada hujah masing2 yang tiada salahnya. Oleh itu, ambillah mana2 pendapat yang difikirkan sesuai dengan diri sendiri.

  5. huh!time kasih bang.skrang baru saya tau hukum bermain gitr.kawan saya minat main gitar so saya mau kepastian haram ke main gitar tapi saya dah dapat jawapannya.

  6. aku pn sorg bdk remaja yg memg mint men gitar..dlu pnh men lps 2 brhnti smpi la kni aku da 19 thn..niat nak men balik 2 ada..tpi bnyk yg ckp hukum men gitar haram..alhmdulilh bla da ada kpastian blh la aku truskn niat ku nak bli gitar bru..=)).tqq

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.