AJL-22: Apa kata anda?

AJL 2007Anugerah Juara Lagu ke-22 berlangsung dengan penuh gilang gemilang malam tadi.

Para peserta bersiap sedia sejak petang semalam lagi. Para penonton pun tidak kurang hebatnya.

Ramai yang sengaja tertinggal solat Asar dan Maghrib. Barangkali AJL lebih besar dari agama? Tepuk dada, tanya iman.

Korang semua macam mana? Ada komen tak tentang AJL malam tadi? Aku pun tengok jugak sket-sket, saje nak buat modal sebagai juri profesional di Soleh.Net. Kui3 😀 Continue reading AJL-22: Apa kata anda?

Siti Nurhaliza Dulu, Kini, Selamanya…

Korang minat tak kat Siti Nurhaliza? Kalau korang nak tau, aku pun minat kat dia gak hehehe… Sebab tu, aku ada koleksi gambar-gambar dia, sejak dia kecik lagi.

Ni gambar Kad Pengenalan dia dulu-dulu…

Kad Pengenalan Siti Nurhaliza sewaktu kecil

Ni gambar terkini Kad Pengenalan dia. Hebat tak aku, dapat maklumat yang orang lain tak dapat? 😛

Butiran Siti Nurhaliza pada Kad Pengenalan baru

Dan yang ini setelah bergelar jutawan. Selamanya…

Siti Nurhaliza

Siti Nurhaliza Siti Nurhaliza Siti Nurhaliza Siti Nurhaliza

Cantik tak? 😳